maandag 21 april 2008

El Camino Loco

Na weer een stressperiode om de nodige leerstof in mijn grijze hersencellen te pompen en kunst- en tekenwerk om al de opdrachten tot een (min of meer) goed einde te brengen, tijd voor ontspanning, of beter gezegd de hersenmassa te laten rusten en mij fysiek nog eens volledig te geven. En hoe kan dat beter dan op de mtb.
Dit weekend had El Camino Loco nog een mtb weekend in petto. Dit keer was de locatie aan de Semois tss Rochehaut en Alle. Twee loodzware etappes stonden op het programma, vooral de regen van zaterdag zat daar voor iets tussen :-( Zaterdag stonden er 74 km en 1830hm, en zondag 63 km en 1625 hm op de gps. Gelukkig konden we nadien alles doorspoelen met de nodige 'Ardense specialiteiten' zijnde Orval, Rochefort en Chimay geserveerd op een bedje van leuk gezelschap en een vleugje nostalgie bij het bekijken van de foto's van vorige reizen.
Om het weekend nog iets te verlengen besluit ik nog een dagje langer te blijven en de gr Bouillon-Vresse te wandelen. Eerst de afstand met de fiets, om op die manier terug naar mijn auto te wandelen... pff dit was iets van het goede te veel, al mijn spieren roepen om verlossing en 6 km voor het einde aan Mouzaive (zie foto onder) geef ik er de brui aan en neem de bus terug.
Bovenaan het panorama van Frahan, helaas geen mtb-foto's wegens meer dood dan levend, volgende keer misschien?

Geen opmerkingen: