woensdag 2 april 2008

Malheur raid

"The short track" 12 uren race, ongeveer 100 km waarvan 15 km (orientatie)lopen, 50 km mountainbike, 15 km run&bike, 15 km kayak, 1 km swimming, special task van zaterdag avond 20.30 u tot zondag namiddag (incl.6 u bivak)

Dit zijn de ingrediƫnten voor een volgende uitdaging, wk van 10 en 11 mei. Ik maak me wel een beetje zorgen voor het kajakken, dit lijkt me echt wel lang, maar hier reken ik op de power van Rik, partner in crime. En het zwemmen ben ik vandaag eens gaan testen, aangezien het jaren geleden is dat ik nog eens gaan zwemmen ben, had ik me voorgenomen 1 uur vol te houden, want zwemmen is niet mijn favorite sport, die chloor, die drijvende snottebellen, die zwembadgeur, ik hou er niet van, maar ja 't is voor het goede doel. Na 1 uur was ik in staat om exact 80 baantjes te trekken, in schoolslag uiteraard. 2 Kilometer, die kilometer zal dan wel geen probleem zijn, alleen de kou, want het zal outdoor zijn, maar in mijn oud surfpak moet dat wel lukken.




Fotootje genomen tijdens endorfine vorig jaar, "overzwemmen van de maas in bikini bij zo'n 10°'

Geen opmerkingen: