dinsdag 1 juli 2008

Leuvense vaart




Na een stressy examenperiode, tijd voor wat ontspanning en actie natuurlijk!


Deze namiddag heb ik één van mijn favoriete fietstoerkes gedaan, heel simpel, Mechelen - Leuven en terug, ongeveer 50 km planché gas op mijn koersfietske. Elk seizoen heeft hier zijn charmes, nu was het genieten van de schaduw van de populierenlaan.


Deze blauwe reiger zat daar zo te genieten van de warme zonnestralen op zijn grijze vederdek, dat ik hier toch een kleine stop voor wilde maken. Snel fiets aan de kant, sluipend op mijn buik in het gras gaan liggen voor het 'perfecte shot'... stopt er toch wel ne kerel die mijn foto wil inpikken zeker hij haalt een zéér gesofisticeerd toestel met een joekel van een lens boven, terwijl heb ik met mijn miezerig toestelleke een foto genomen en kijk met enige jaloezie toe... en net voor alles scherp gesteld is gaat de vogel toch wel vliegen zeker... ik kan enige glimlach niet onderdrukken en vervolg mijn tocht.

Geen opmerkingen: