zondag 6 juli 2008

Revanche!

Tijd om weerwraak te nemen in Oud Heverlee. Vorig jaar was ik daar redelijk zwaar ten val gekomen tijdens een mountainbiketocht; nen jeep die plots voor mijn wielen reed, of ikke die net iets te snel vanuit een zijweggeske afdaalde:-)
En om dit goed te maken had ik mezelf zwaar onder tijdsdruk gezet en heb ik alles uit mijn benen geperst om zo snel mogelijk de 97 km te rijden, en eerlijk waar, ik verschoot van mezelf in 4 uur en half stond ik weer aan de finish, inclusief de bevoorradingen en stops. Ongeveer 22 km/uur op een toch wel pittig en vooral prachtig parcours met heel veel offroad! Dit smaakt naar meer...

1 opmerking:

Geert Cortebeeck zei

Veerle, ik vind jouw blog echt geslaagd, mooie foto's ook. Hij neemt je mee zoals een goed roman in de wereld van verbeelding. Knap werk!