vrijdag 12 juni 2009

Eindelijk...

TIJD!!! Om weer wat leuke dingen te ondernemen. Tijdens het jaar wordt het steeds moeilijker om werk, school en bijkomende activiteiten te combineren, maar de ideeƫn broeien en het wordt tijd om daar enkele van te realiseren.
Deze namiddag, na mijn laatste examen en een uitgebreid terrasje heb ik voor het eerst dit jaar mijn rollerblades weer vanonder het stof gehaald...
Een fantastisch parcours langs de dijken van Rumst, Walem, Terhagen, Boom, Heindonk en terug naar Mechelen.

Langs de vijvers van Battenbroek waar er altijd wel een aantal waterskiƫrs te spotten zijn.


Enekele restanten van het hevige onweer van enkele weken geleden.

Voor de liefhebbers; 'den dijk' tussen Terhagen en Boom is volledig vernieuwd!! Als rollerblader is het enorm belangrijk om een goed 'rollend' wegdek te hebben zonder al te veel hindernissen. De intentie was om rustig aan een beetje te genieten van de herwonnen vrijheid, fotootjes nemen.. Maar dit stukje, man man man!!! de gas volledig opengedraaid en zo hard als ik kon mijn vierwielers over de verniewde asvalt laten glijden, FANTASTISCH STUK!!!


Aan de kade in Boom het Memoraal van Robert Vekemans voor zijn rol bij de bevrijding van Boom op 4 september 1944.

De jachthaven van Klein - Willebroek.

Avondzon vanop de wandelbruggen bij de drie rivieren.

Geen opmerkingen: