zaterdag 13 juni 2009

Grrrr...

Verdomme!!! WOEDEND, RAZEND was ik vanmorgen toen ik zo mijn fiets terug vond... Inderdaad iemand vond het leuk om mijn zadel deze nacht te stelen. Ik stond op punt te vertrekken naar de bib en te voet is dat toch al snel een dikke 30 minuten stappen, met de auto zowat onmogelijk omdat het markt is... dus de enige oplossing was dan maar zonder zadel tot daar trappen:

Het volgende wat ik daar toch even over kwijt wil:

1. Ik word aangestaard alsof ik net een fiets gestolen heb, kan ik er aan doen dat je zonder zadel snel fietst en dat het wellicht aardig overkomt.

2. Vermoeiend en onpractisch zonder zadel , komt er dan nog is bij dat de bus achter mijn hielen zat, ik plots moest remmen en weer optrekken, en dat op mijn slefferkes en zonder zadel geeft tot gevolg dat ik met volle kracht van mijn trapper schuif, mijn scheenbeen een serieuze 'doef' maakt tegen mijn trapper en vervolgens het vel van mijn scheenbeen geschraapt wordt tot aan mijn enkel... pijnlijk en weg estethiek!

3. De macht der gewoonte: met een geweldige zwier over mijn 'denkbeeldig' zadel stap ik op mijn fiets terwijl ik gewoon maar even mijn been moet opheffen -> geeft een vrij belachelijk gevoel.

Conclusie: Ik mis mijn zadel, ondanks het feit dat ik er dikwijls op gevloekt hebt als het geregend had, dat zadel kon gemakkelijk twee dagen nat blijven met steeds de onprettige natte kont tot gevolg. Maar lastiger wordt het om een nieuw te vinden aangezien mijn fietske 140 euro gekost heeft 5 jaar geleden wil ik er vooral geen 'duur' zadel op zetten dan de waarde van mijn huidige fiets. Boekhoudkundig kan ik zelfs zeggen dat hij volledig is afgeschreven, en ik vrees dat de meerwaarde die hij nog heeft de waarde van mijn zadel zal zijn. Enfin moest er binnenkort iemand zijn zadel kwijt zijn, ik was daarvoor zadelloos en bedankt!!

Geen opmerkingen: