donderdag 27 september 2007

Back to school

Even iets totaal anders, vandaag had ik mijn eerst les op de Erasmus Hoge School. Ik heb besloten mijn carrière een andere wending te geven. En dit met de opleiding tuin en landschapsarchitect. Hier hoop ik mij een beetje in uit te leven, zowel op creatief vlak als natuur en sociaal. Het was alleszins geen gemakkelijke keuze, maar waar een wil is is een weg. De eerste les vond ik alvast reuze!!! Tekenen. Leuk vind ik het om met pen en papier iets creatiefs te realiseren. Morgen uitstap naar Appeltern in Nederland, een park bestaande uit meer dan 180 informatietuinen. Ben benieuwd wat we daar kunnen bijleren...

2 opmerkingen:

Geert Cortebeeck zei

Veerle

proficiat met je ommezwaai. Het vraagt altijd moed om zoiets te beslissen. Als je dat kan gebruiken dan stellen wij onze ruwbouwtuin ter beschikking. Het is echt een uitdaging, maar je kan er echt nog alles mee aanvangen. Wanneer kan je langskomen? Wij weten niet hoe we moeten beginnen. Er zitten hoogteverschillen in en binnenkort komt de grondwerker. Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent.

Geert en co

Veerle zei

Hey Geert

Als ik wat meer bagage heb kom ik graag langs, maar voorlopig is mijn kennis te beperkt. Binnen een half jaar kan ik mss al een beetje raad geven...