donderdag 20 september 2007

Hallo iedereen

Het is er dan toch van gekomen, mijn eigen blog!!! Heel sumier, maar voor een computerleek al een hele prestatie. Bij deze kan ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn uitspattingen in Nepal... in zoverre er een internetcafé te vinden is natuurlijk. Ook de laatste voorbereidingen, het langzame aftellen, het inpakken, andere nieuwtjes of valpartijen, ik houd jullie op de hoogte!


Met een fotootje uit het archief genomen eind april tijdens de toerskistage in HoheTaurn, en als ik het mij goed herinner, was het op weg naar de Gross Venediger.


Tot gauw


Veke

2 opmerkingen:

Geert Cortebeeck zei

How zekerst, knap gedaan. Ik voeg het toe aan mijn RSS lezer; we volgen jou op de voet.

timielegems zei

Ik weet bij God niet wat een RSS lezer is, maar ik volg ook op de voet!
;-)