donderdag 15 november 2007

Massage

Zicht op de Annapurna keten vanop de pagode.

Boven zicht op Pokhara vanop de Pagode. Onder de Pagode.




Man man wat een zalige dag. Tis weeral bangelijk goed weer vandaag, niet dat ik enige jaloezie wil opwekken ;-) We hebben er dan ook van geprofiteerd en zijn naar de pagode geklommen vlakbij Pokhara. Vandaar heb je weer een fantastisch zicht op het Annapurnamassief, op het meer en op de stad zelf. En met een helblauwe hemel hebben we weer prachtige fotoshoot kunnen maken. Nadien zijn we langs de andere kant naar beneden gewandeld om dan in een bootje op het meer te dobberen. Maar het meest fantastische was deze middag, na een lichte lunch en het reserveren van onze busticketten ben ik naar een barbier geweest die ook massages doet. Ik ging voor de rug en nekmassage en ik ben met een volledige 2 uur durende massage naar buiten gekomen. Niemand heeft mijn poep al ooit zo goed gemasseerd, laat staan dat iemand die al gemasseerd heeft? Ik heb ZOOO genoten en ik pijns dat de masseur ook heeft genoten, 't was wellicht zijn eerste witte poep, ik kan me niet voorstellen dat daar al veel blanken gelegen hebben, zo in een "loech" donker achterkamerke... Maar hiervoor kom ik ooit terug naar Pokhara! Mijn spieren zijn nog nooit zo ontspannen geweest... Tijd dus voor het volgende avontuur, morgen springen we de raft op!





Bootjes aan het meer van Pokhara.


Fauna en flora nabij Pokhara.


De meest heerlijke papayasapjes bij een plaatselijk fietskarretje.

Geen opmerkingen: